تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد
سرخط خبرها

سرمربی سابق استقلال مربی تیم ملی قطر شد

  • کد خبر: ۱۵۰۵۱۹
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
سرمربی سابق استقلال مربی تیم ملی قطر شد
میک مک درموت، مربی سابق استقلال به عنوان یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال قطر مشغول به فعالیت شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه قطری‌ها رسما از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی خود رونمایی کردند، دستیاران او نیز راه قطر را درپیش گرفتند تا در راه مربیگری تیم ملی این کشور به کی‌روش یاری رسانند.

یکی از مربیان مورد نظر کارلوس کی‌روش میک مک درموت است. گزینه‌ای که سابق درتیم ملی با کی‌روش همکار بود و زمان قابل توجهی هم به عنوان مربی درکنار علیرضا منصوریان در استقلال حضور داشت.

مک درموت بعد از برکناری منصوریان برای دو بازی نیز هدایت استقلال را به عهده داشت، اما او دراین باشگاه دوام نیاورد و راهی کشورش شد.

حالا درموت به تیم ملی فوتبال قطر پیوسته تا با سابقه سرمربیگری در استقلال تجربه دیگری را در فوتبال آسیا درکارنامه خود به ثبت برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->